VCD Tun Dr. Mahathir

Didalam usaha untuk menyampaikan suara, pandangan, wawasan dan pembelaan Tun Dr. Mahathir kami turut menjual VCD yang melibatkan ucapan beliau. Terbaru ucapan beliau didalam program Penerangan dan Dialog anjuran Malaysia-Today.Net yang cukup menggemparkan ! Anda boleh memiliki VCD ini daripada kami. Apa yang perlu anda lakukan ialah dengan klik link dibawah kemudian ikuti arahan seterusnya !

  • VCD TUN DR MAHATHIR
  • PEMBERITAHUAN Kelab Maya Tun Dr. Mahathir

    Berikutan daripada KONTRAVERSI kerjasama dengan vcd2c.com untuk tempoh ini kami memberhentikan seketika penjualan VCD Penerangan TDM bagi menyelesaikan masalah akaun pembayaran. Walaubagaimanapun kepada 96 pengguna yang telah menempah VCD tersebut melalui kami jangan risau seperti yang dijanjikan anda akan memperolehi VCD tersebut mengikut masa yang telah ditetapkan.

    Admin Kelab Maya Tun Dr. Mahathir

    posted by drmjr @ 6:59 PM,

    4 Comments:

    At 10:13 PM, Anonymous Anonymous said...

    Best regards from NY! Discount antispam program review windows xp peugeot 405 2000 Protection+virus Heart rate and fitness Olive oil pain relief Office moving services live web cams Verkata junksweep anti spam filter for outlook home topamax patients comments Cialis 10mg 20mg Losing weight on prozac Virgin phones canada home decor enterprise rent-a-car call centers free spam blocker downloads

     
    At 6:09 AM, Anonymous Anonymous said...

    best regards, nice info » »

     
    At 11:54 PM, Anonymous Anonymous said...

    You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

     
    At 4:50 AM, Anonymous Anonymous said...

    Keep up the good work video editing schools

     

    Post a Comment

    << Home

    Menantu Sapalah Tu ?

    Soalan ( Agendadaily): Tun tadi dalam ucapan ada bagi gambaran macam ada pihak ketiga mempengaruhi kerajaan…boleh Tun sebut secara terbuka siapa?
    Dr Mahathir: Oh… saya tak tahu..orang cerita saya dengarlah…betul tak betul saya tak tau. Saya dengar kata di Tingkat Empat… (di Jabatan Perdana Menteri). You pi cari tengok ada kerusi meja ke …siapa ada...ada ofis boy ke … dari Oxford…dari Cambridge..

    Nak Pecat ?

    Soalan: Tun dah kritik kerajaan….ada orang kata terdapat ura-ura nak pecat Tun dari UMNO?
    Dr Mahathir: Dia nak pecat..pecatlah. Orang yang ada kuasa boleh pecat…pecatlah.Apa salahnya…saya (pernah) kena pecat dulu. Ada juga yang kata masa saya kena pecat dulu…saya naik atas pentas PAS..sedangkan orang yang sekarang ni tak pernah masuk parti lawan…cuba juga nak bagi saya jatuh…itupun saya tak marah... saya ambil balik. Berapa orang yang lawan dengan saya dulu…sayalah yang bawa dia orang balik…bagi pangkat sampai ke puncak. Saya bukan nak ungkit…tak ada terima kasih pun tak apa.


    Web This Blog



    About me

    Archives

    Previous Posts

    Links

    Powered By

    Ukhwah.com :: Top Blog

    Powered by Blogger