VCD Tun Dr. Mahathir

Didalam usaha untuk menyampaikan suara, pandangan, wawasan dan pembelaan Tun Dr. Mahathir kami turut menjual VCD yang melibatkan ucapan beliau. Terbaru ucapan beliau didalam program Penerangan dan Dialog anjuran Malaysia-Today.Net yang cukup menggemparkan ! Anda boleh memiliki VCD ini daripada kami. Apa yang perlu anda lakukan ialah dengan klik link dibawah kemudian ikuti arahan seterusnya !

  • VCD TUN DR MAHATHIR
  • RESPON Kelab Maya Tun Dr. Mahathir

    Kami ingin merujuk kepada komen yang telah diberikan oleh SOFEA melalui ruang forum KMU berkenaan tuduhan ourdrm.blogspot.com sebagai blog lindungan daripada vcd2c.com. Secara jelas kami nyatakan bahawa hubungan ourdrm.blogspot.com dengan vcd2c.com adalah atas dasar kebolehpercayaan vcd2c.com sebagai medium pengedaran VCD secara online. Kami telah merujuk kepada beberapa pengedar VCD secara online bagi bekerjasama dengan kami untuk memasarkan VCD Penerangan TDM dan tiada satu daripadanya mempunyai capability untuk menepati kehendak kami. Kami menyedari akan kewujudan vcd2c.com sebagai pengedar VCD secara online yang banyak berpihak kepada parti PAS tetapi dengan pilihan yang terhad serta ketidaksanggupan banyak pihak untuk bersama dengan kami maka pahit macamana sekalipun ianya adalah tetap pilihan terbaik yang ada. Namun begitu secara jelas apa sekalipun pendirian vcd2c.com ianya TIADA KAITAN SAMADA SECARA LANGSUNG ATAU TIDAK dengan ourdrm.blogspot.com.

    Kewujudan ourdrm.blogspot.com tetap bersandarkan kepada prinsip yang jelas sebagai Kelab Maya Tun Dr. Mahathir yang kami hormati. Jika perkara ini menjadi satu isu yang besar kepada semua pihak untuk menyokong perjuangan ourdrm.blogspot.com kami sedang mempertimbangkan untuk melakukan pengedaran VCD Penerangan Dr. Mahathir ini secara sendiri.

    Untuk makluman semua didalam tempoh terdekat ini kami akan mengeluarkan VCD ucapan Tunku Mahalel dan VCD Pendedahan Matthias Chang. Kami juga telah mendapat kerjasama baik bagi memasarkan VCD Ucapan Dr Mahathir di Kelantan akan datang. Semua ini adalah komitmen kami terhadap perjuangan menyokong Tun Dr Mahathir dalam berdepan pihak-pihak yang dengki dan hasad terhadap beliau.

    Admin Kelab Maya Tun Dr. Mahathir

    posted by drmjr @ 2:08 PM,

    5 Comments:

    At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said...

    This is very interesting site... Flights to cyprus american airlines Ge smartwater replacement water filter set kitchenb0002hrka4 arizona amado bookcase records mitsubishi 4m40 engine suzuki dealers in faisalabad celebrex edema 2005 nissan titan test Phentermine tabs is evan farmer gay 2 shelf white wood bookcase Medical info on the use of neurontin broadcast quality vga ntsc agp video card

     
    At 4:02 AM, Anonymous Anonymous said...

    You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Ga farm bereau group health insurance Is wellbutrin safe for pregnancy modafinil and cocaine addiction Jogging stroller for toddlers http://www.asthma-cleaning-products.info/Cost-of-liposuction-in-germany.html www eisco2002 org online payments modafinil dopamine hyundai terracan facelift The fisherman restaurant acuvue color opaques two drugs modafinil uk buy Cheap plotters a2

     
    At 7:08 PM, Anonymous Anonymous said...

    Where did you find it? Interesting read video editing programs

     
    At 11:32 AM, Anonymous Anonymous said...

    I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Laws concerning having child porn on personal computer list of famous baseball players Avacor compare hair loss treatment Guitar tab for  big boy toys sony camcorder free fax software Fluoxetine and side and effects Playing soccer naked Dunlop tire for sale

     
    At 5:27 AM, Anonymous Anonymous said...

    http://connections.blackboard.com/people/1755b9ba7d Buy amoxil online
    http://connections.blackboard.com/people/d3f4f89d59 Buy Cheap Bactrim
    http://connections.blackboard.com/people/76b8b13755 Buy Celebrex Online

     

    Post a Comment

    << Home

    Menantu Sapalah Tu ?

    Soalan ( Agendadaily): Tun tadi dalam ucapan ada bagi gambaran macam ada pihak ketiga mempengaruhi kerajaan…boleh Tun sebut secara terbuka siapa?
    Dr Mahathir: Oh… saya tak tahu..orang cerita saya dengarlah…betul tak betul saya tak tau. Saya dengar kata di Tingkat Empat… (di Jabatan Perdana Menteri). You pi cari tengok ada kerusi meja ke …siapa ada...ada ofis boy ke … dari Oxford…dari Cambridge..

    Nak Pecat ?

    Soalan: Tun dah kritik kerajaan….ada orang kata terdapat ura-ura nak pecat Tun dari UMNO?
    Dr Mahathir: Dia nak pecat..pecatlah. Orang yang ada kuasa boleh pecat…pecatlah.Apa salahnya…saya (pernah) kena pecat dulu. Ada juga yang kata masa saya kena pecat dulu…saya naik atas pentas PAS..sedangkan orang yang sekarang ni tak pernah masuk parti lawan…cuba juga nak bagi saya jatuh…itupun saya tak marah... saya ambil balik. Berapa orang yang lawan dengan saya dulu…sayalah yang bawa dia orang balik…bagi pangkat sampai ke puncak. Saya bukan nak ungkit…tak ada terima kasih pun tak apa.


    Web This Blog



    About me

    Archives

    Previous Posts

    Links

    Powered By

    Ukhwah.com :: Top Blog

    Powered by Blogger