VCD Tun Dr. Mahathir

Didalam usaha untuk menyampaikan suara, pandangan, wawasan dan pembelaan Tun Dr. Mahathir kami turut menjual VCD yang melibatkan ucapan beliau. Terbaru ucapan beliau didalam program Penerangan dan Dialog anjuran Malaysia-Today.Net yang cukup menggemparkan ! Anda boleh memiliki VCD ini daripada kami. Apa yang perlu anda lakukan ialah dengan klik link dibawah kemudian ikuti arahan seterusnya !

  • VCD TUN DR MAHATHIR

  • Selamat Kembali Tun Dr. Mahathir, Kami Teguh Disisi !
    Oleh : drmjunior

    Selamat kembali Tun Dr. Mahathir ! Kepunlangan TDM sememangnya dinanti-nanti lebih-lebih lagi disaat dan ketikanya setelah begitu hebatnya mereka-mereka yang tidak mengenang budi itu berteriak dan menuding sesuka hati kepada TDM dengan pelbagai tuduhan yang tidak berasas. Benar begitulah sikap pengecut hanya berani bersuara bila berada dibelakang tetapi diam, kecut dan menikus bila berdepan. Kerana sikap beginilah rakyat dari hari kehari dari masa ke masa mempertikaikan pimpinan kerajaan yang ada ketika ini. Jelas sekali perkembangan ini sesuatu yang tidak sihat kepada UMNO dan kerajaan. Kepada Tun Dr. Mahathir sekali lagi kami ucapkan selamat kembali, ayuh ayahanda kita perjuangkan perjuangan kita yang tidak pernah selesai !

    posted by drmjr @ 5:40 AM,

    4 Comments:

    At 1:33 AM, Anonymous Anonymous said...

    This is very interesting site... Ice machines funk

     
    At 4:38 AM, Anonymous Anonymous said...

    Keep up the good work Fasting weight loss pill Acyclovir shingles dosage Professional cooking schools Jeep unlimited coil shocks physician desk reference for diet pills Adderall xr and psychosis and 2006 scrabble Yeast infection valtrex Oxycontin no r.x panasonic toaster ovens Vardenafil raw material phentermine online diet pill for fast weight loss Hockey clinics diet pill comparisons Didrex hydrochloride diet pill drug dangers Cool mp3 player Suzuki dual purpose motorcycles

     
    At 2:42 PM, Anonymous Anonymous said...

    Cool blog, interesting information... Keep it UP Propecia side effects peopecia side effects savaria wheelchair lift Sexy short blondes nude Tony owens financial planning hillross Merrill lynch and scott l. brown financial advisor patents Dialup internet access provider internet service peoplepc shemale movie Ecommerce forwarding hosting jsp unix url Boston company equipment moving Zoloft+problem All organic allergic and sensitive natural vitamins dentist Sea silver vitamin supplement Master's certificate in project courses management California auto and home insurance Gmc safari voltage problems

     
    At 8:32 AM, Anonymous Anonymous said...

    Saya suka mengikuti ruangan ini dan rasanya sudah bosan dengan tuntutan kenaikan gaji dan elaun yang sering dibangkitkan, oleh itu saya ingin bertindak sebaliknya dengan memohon pihak Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) mengkaji semula kadar Elaun Perumahan Wilayah (EPW) di Sabah yang dianggap keterlaluan dan berlebih-lebihan dan wajar dikurangkan nilainya. Rasanya pemberian EPW sebanyak itu di Sabah banyak digunakan bukan untuk tujuan perumahan sebaliknya ada yang memanfaatkannya dengan membiayai kos pembelian yang tidak perlu seperti kereta luar negara penjawat awam di sana. Rasanya tidak logik EPW di Sabah diberikan sekitar RM800-RM1100 sedangkan tiada kos sewa rumah yang menjangkaui angka itu di sana kecuali rumah mewah seperti banglo. Rasanya ada lagi yang lebih memerlukan angka itu terutama yang menetap di kawasan yang berkos hidup tinggi dan mereka yang ingin memiliki rumah sendiri. Saranan ini juga sebagai langkah membantu kerajaan untuk berjimat cermat dalam perbelanjaan pentadbiran. Permintaan ini bukan disebabkan faktor cemburu tetapi mungkin sudah jenuh mendengar tuntutan kenaikan elaun yang rasanya lebih membebankan kerajaan, jadi ada baiknya saranan diberi untuk membantu kerajaan mengurangkan perbelanjaan dan mengutamakan yang lebih memerlukan. Selain itu sebagai peringatan supaya kita bersyukur kerana ada lagi lebih bermasalah dari segi gaji dan elaun ini terutama rakan-rakan kita di sektor swasta.... penjawat memahami MASWAN KUALA LUMPUR

     

    Post a Comment

    << Home

    Menantu Sapalah Tu ?

    Soalan ( Agendadaily): Tun tadi dalam ucapan ada bagi gambaran macam ada pihak ketiga mempengaruhi kerajaan…boleh Tun sebut secara terbuka siapa?
    Dr Mahathir: Oh… saya tak tahu..orang cerita saya dengarlah…betul tak betul saya tak tau. Saya dengar kata di Tingkat Empat… (di Jabatan Perdana Menteri). You pi cari tengok ada kerusi meja ke …siapa ada...ada ofis boy ke … dari Oxford…dari Cambridge..

    Nak Pecat ?

    Soalan: Tun dah kritik kerajaan….ada orang kata terdapat ura-ura nak pecat Tun dari UMNO?
    Dr Mahathir: Dia nak pecat..pecatlah. Orang yang ada kuasa boleh pecat…pecatlah.Apa salahnya…saya (pernah) kena pecat dulu. Ada juga yang kata masa saya kena pecat dulu…saya naik atas pentas PAS..sedangkan orang yang sekarang ni tak pernah masuk parti lawan…cuba juga nak bagi saya jatuh…itupun saya tak marah... saya ambil balik. Berapa orang yang lawan dengan saya dulu…sayalah yang bawa dia orang balik…bagi pangkat sampai ke puncak. Saya bukan nak ungkit…tak ada terima kasih pun tak apa.


    Web This Blog



    About me

    Archives

    Previous Posts

    Links

    Powered By

    Ukhwah.com :: Top Blog

    Powered by Blogger